Deklaracja dostępności

Gmina Baranów Sandomierski zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.baranowsandomierski.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Pobierz raport z wynikami przeglądu dostępności

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Bogusław Urban – mejlowo boguslaw@baranowsandomierski.pl lub telefonicznie 158118581.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Marek Mazur – Burmistrz Miasta I Gminy Baranów Sandomierski,
  • Adres: Baranów Sandomierski ul. Gen. L. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski,
  • mejl: urzad@baranowsandomierski.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim

ul. Gen. L. Okulickiego 1
39-450 Baranów Sandomierski

zobacz opis dostępności architektonicznej

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://bip.baranowsandomierski.pl/raport-dostepnosci/
  • Deklaracja dostępności została przygotowana w Generatorze Deklaracji Dostępności.

 

Raport o stanie zapewnienia dostępności przedmiotu publicznego stan na dzień 01-01-2025 – Raport dostepnosci27-03-2025

Podmiot publikujący
Gmina Baranów Sandomierski
Osoba publikująca
Sławomir Kaptur
Data wytworzenia
31.03.2025
Data publikacji
31.03.2025
Data modyfikacji Autor modyfikacji
31.03.2025, 15:37 Sławomir Kaptur
31.03.2025, 15:36 Sławomir Kaptur
31.03.2025, 15:36 Sławomir Kaptur
31.03.2025, 15:28 Sławomir Kaptur
31.03.2025, 15:05 Sławomir Kaptur
31.03.2025, 15:04 Sławomir Kaptur
31.03.2025, 15:01 Sławomir Kaptur
31.03.2025, 14:59 Sławomir Kaptur